måndag 31 maj 2021

Nej, inte nu igen!

Nu är jag hjärtligt trött på att ligga sjuk med Covidsymptom! Inte nog med att jag, maken och ena barnet blev sjuka "på riktigt" nu har jag dessutom tagit första sprutan och blivit sjuk av den! Jag blev rekommenderad att vänta två veckor med att ta första vaccinationen och det var vad jag gjorde, men himmel så dålig jag blev igen! Ok, jag vet, jag skall inte klaga, det är ju massor av människor som dött, men det känns tradigt att ha varit sjuk i stort sett hela maj.

Dessutom så missar jag ju massor av valptid tillsammans med Nala och det retar mig något otroligt. Jag orkar ju varken leka eller "gosa" med henne. Tack och lov så är i alla fall resten av familjen pigga och krya nu. K skall snart få sin andra vaccination, hoppas innerligt att inte han blir sjuk också! Första fick han ju strax innan det att vi smittades. Besvärliga avvägningar det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ytterligare ett lass till återvinningen

Så har ytterligare ett lass åkt till återvinningen. Det började med att vi behövde en byrå i Skåne, samtidigt som vi fick ett spelbord och e...